Blowing Up the Brand
Produktnummer:
1812babc5aeec94cee8f75cc27e191702d
Themengebiete: | cultural political and economic exchange social |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 29.07.2010 |
EAN: | 9781433108679 |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Peter Lang Publishing Inc. New York |
Untertitel: | Critical Perspectives on Promotional Culture |
Produktinformationen "Blowing Up the Brand"
This edited volume seeks to redress the lack of scholarly work that takes promotion seriously as a form of social, cultural, political, and economic exchange. It unpacks the vernacular, the institutional structures, and the practices and performances that make up promotional culture in everyday life, offering diverse critical perspectives on how, as citizens, consumers, and users, we absorb, navigate, confront, and resist its influence. Contributions from both renowned scholars and emerging intellectuals make this book a timely and valuable contribution to the fields of media and communication studies, political science, cultural studies, sociology, and anthropology.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen