Big in Asia
Backman, M., Butler, C.
Produktnummer:
18faded7c61c314992bec6524588161ff2
Autor: | Backman, M. Butler, C. |
---|---|
Themengebiete: | China East Asia accounting business minority service strategy |
Veröffentlichungsdatum: | 10.10.2002 |
EAN: | 9780230000278 |
Auflage: | 2 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 339 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | 25 Strategies for Business Success |
Produktinformationen "Big in Asia"
Companies operating in post-crisis Asia find themselves confronted by obstacles that hinder development and progress. Written by two leading analysts, this book identifies the transformation of the competitive landscape in Asia. By focusing on the main difficulties faced by companies it provides a series of strategies for business success and show how to avoid failure in Asia. This is an essential guide for companies who wish to make it big in Asia.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen