Beyond the Buzzword: Examining the Inclusivity of a High School's PBIS Program
Maya
Produktnummer:
18a598210780ee454f807626df7ed2c7f7
Autor: | Maya |
---|---|
Themengebiete: | School climate Social-emotional learning behavior discipline education equality exams high-school leadership school education |
Veröffentlichungsdatum: | 03.07.2024 |
EAN: | 9783384277909 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 162 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | tredition |
Produktinformationen "Beyond the Buzzword: Examining the Inclusivity of a High School's PBIS Program"
Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS) programs have become a prevalent approach in schools across the globe. Proponents laud their effectiveness in improving school climate, reducing disciplinary incidents, and fostering a more positive learning environment. However, beneath the surface of this seemingly universal solution lies a critical question: are PBIS programs truly inclusive for all students? This essay delves beyond the buzzword, examining the potential limitations of PBIS programs in ensuring inclusivity for students from diverse backgrounds and with varying needs.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen