Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Beginning iOS AR Game Development

48,14 €*

Sofort verfügbar, Lieferzeit: 1-3 Tage

Produktnummer: 16A33303476
Autor: Fowler, Allan
Themengebiete: Apple Computer / Programmierung Computerspiel / Programmierung Macintosh-Software / Betriebssystem PC
Veröffentlichungsdatum: 19.11.2018
EAN: 9781484236178
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 260
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Apress
Untertitel: Developing Augmented Reality Apps with Unity and C
Produktinformationen "Beginning iOS AR Game Development"
Create a fully featured application that¿s both sophisticated and engaging. This book provides a detailed guide in developing augmented reality games that can take advantage of the advanced capabilities of new iOS devices and code while also offering compatibility with still supported legacy devices. No programming experience is necessary as this book begins on the ground floor with basic programming concepts in Unity and builds to incorporating input from the real world to create interactive realities. Yoüll learn to program with the Unity 2017 development platform using C#. Recent announcements of increased AR capabilities on the latest iPhones and iPads show a clear dedication on Apple¿s part to this emerging market of immersive games and apps. Unity 2017 is the latest version of this industry leading development platform and C# is a ubiquitous programming language perfect for any programmer to begin with. Using the latest development technologies, Beginning iOS AR Game Development will show you how to program games that interact directly with the real world environment around the user for creative fantastic augmented reality experiences. What You'll Learn Download assets from the Unity store Create a scene in Unity 2017 Use physics and controls on mobile devices Who This Book Is For Beginner programmers and/or people new to developing games using Unity. It also serves as a great introduction to developing AR games and educators teaching the subject at high school or higher levels.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen