Asian Brand Strategy (Revised and Updated)
Roll, M.
Produktnummer:
18b6a9351129eb49a59ec5816ec4043089
Autor: | Roll, M. |
---|---|
Themengebiete: | Asia Global Brands Promotion brand branding business strategy development management strategic management strategy |
Veröffentlichungsdatum: | 07.07.2015 |
EAN: | 9781137359162 |
Auflage: | 2 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 339 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | Building and Sustaining Strong Global Brands in Asia |
Produktinformationen "Asian Brand Strategy (Revised and Updated)"
This second edition of the bestselling Asian Brand Strategy takes a look at how Asian brands continue to gain share-of-voice and share-of-market. Featuring a user-friendly strategic model, new research, and case studies, this book provides a framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen