An Educational Psychology of Classroom Management
Vang, Christopher Thao
Produktnummer:
18a99a1118d14344e7bd3ac938dd19c5ce
Autor: | Vang, Christopher Thao |
---|---|
Themengebiete: | assessment discipline instruction teacher preparation transition |
Veröffentlichungsdatum: | 05.08.2013 |
EAN: | 9781433115714 |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Peter Lang Publishing Inc. New York |
Untertitel: | Best Professional Practices in the Multicultural Classroom |
Produktinformationen "An Educational Psychology of Classroom Management"
This book presents comprehensive approaches to teacher preparation and discusses the nature of classroom management in a way that equips prospective educators with a broad array of practical tools to prepare them for unexpected challenges in instruction, management, discipline, assessment, transition, and daily routine and structure. The information will lead prospective educators and new teachers to explore their own philosophies of classroom management, discipline, and teaching in general as they learn to implement best professional practices that will help them develop professionally and ethically to become the next generation of great teachers.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen