Algorithmic Marketing and EU Law on Unfair Commercial Practices
Galli, Federico
| Autor: | Galli, Federico |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 31.08.2022 |
| EAN: | 9783031136023 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 292 |
| Produktart: | Gebunden |
| Verlag: | Springer Springer International Publishing AG |
Produktinformationen "Algorithmic Marketing and EU Law on Unfair Commercial Practices"
- 1. Some Preliminary Remarks. - Part I Introducing Algorithmic Marketing. - 2. Algorithmic Marketing. - Part II Algorithmic Marketing Practices. - 3. Data-Driven Surveillance. - 4. Predictive Personalisation. - 5. Empathetic Connection. - Part III Algorithmic Marketing and EU Law on Commercial Practices. - 6. EU Law on Unfair Commercial Practices. - 7. Digital Vulnerability. - 8. Algorithmic Manipulation. - 9. EU Law on Fair Trading 2.0: A New Hope.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen