Aiming Big with Small Cars
Tiwari, Rajnish, Herstatt, Cornelius
Produktnummer:
18daa641bb7df443cd971489aee19d9e7a
Autor: | Herstatt, Cornelius Tiwari, Rajnish |
---|---|
Themengebiete: | Automotive Industry Frugal innovations Indian economy Innovation systems Lead markets |
Veröffentlichungsdatum: | 12.11.2013 |
EAN: | 9783319020655 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 229 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Emergence of a Lead Market in India |
Produktinformationen "Aiming Big with Small Cars"
This book focuses on the small car segment of India's automotive industry to explain the emergence of lead markets. The authors contend that the current understanding of lead markets does not sufficiently explain the business practices that are born out of the intensified globalization of innovation. Lead markets are considered crucial for the global diffusion of new products and this book investigates whether sustainable lead markets can also emerge in developing economies, and if so, under which conditions. The authors question the conventional wisdom and propose updates and extensions to the lead market theory to better reflect the changing ground realities on ground.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen